انیمیشن
آموزش انیمیشن و نرم افزارهای مرتبط به علاقمندان
 
 
۱۳۸۸/٥/۳۱ :: ۱٠:٤٥ ‎ق.ظ ::  نويسنده : یلدا نصیریان فرد

(4) 1.jpg

اینبار می خواهیم راههای مختلف انیمه کردن رو بررسی کنیم . خوب ، آماده این ؟ شروع می کنیم چشمک

دو راه برای انیمه کردن وجود داره :

١.straight ahead : در این روش شما فریم های حرکت رو یکی پس از دیگری می کشید سلسله وار (هر چیزی که قراره اتفاق بیفته پشت هم بکشید ) از این روش بیشتر برای حرکت های سریع و پر نیرو استفاده میشه .

(3) 2.jpg

2.pose to pose :در این روش شما اول حرکت رو با مجموعه ای از حالات اصلی(کلیدها)پیش می برید و بعد دوباره به عقب برمی گردید و شروع می کنید به طراحی فریم های میانی.تو این روش شما میتونید نقاط داستان را بخوبی از هم تفکیک کنید . 

(2) 3.jpg

 

خوب حالا اینجا چند تا مثال دیگه میذارم تا بهتر متوجه بشید

pb_squash_anim_02.gif

 

 

 

straight ahead

 

 

 

 

drawer_keys_anim.gif

 

 

pose to pose

 اگر اجرا نشد یه بار صفحه رو refresh کنید و دوباره ببینید

 

 

دوستای عزیز به این مثال ها دقت کنید ، قوانین دیگه مثل squash &stretch  هم دیده میشه ، دیگه چی ؟

 



موضوع مطلب : straight ahead / pose to pose