انیمیشن
آموزش انیمیشن و نرم افزارهای مرتبط به علاقمندان
 
 
۱۳۸۸/٧/۱ :: ۳:٥۸ ‎ب.ظ ::  نويسنده : یلدا نصیریان فرد

 

(12) 1.jpg

 

سلام دوستای عزیز کم کم داریم به آخر مبحث قواعد انیمه می رسیم .

درس امروز راجع به طراحیه !

همیشه یادتون باشه برای ساختن کاراکترتون از احجام اولیه کمک بگیرید ، اگر این کار رو درست انجام بدید ، کاراکتر شما کاملا سه بعدی به نظر میرسه .

در انیمیشن کلاسیک ، هر کاراکتری (زن ، مرد ، حیوان و ... ) برای کشیدنش یه سری قواعد کلی وجود داره .اگر از احجام درست استفاده کنید قادر خواهید بود قواعد squash , stretch , .... براحتی اجرا کنید ، در واقع کاراکترها همون احجام کره و مکعب و ... هستند فقط بهم متصل شدند .

نکته مهمی که وجود داره این هست که هر چقدر شما طراحی تون خوب باشه و سطح اش رو بالا ببرید ، همون قدر انیمه تون قوی تر دیده میشه .مژه

نتیجه گیری :خنده

(10) 2.jpg

 

موفق باشید !



موضوع مطلب : solid drawing