×××درس دهم×××

(5) 1.jpg

 راههای ساده ای وجود دارند تا شما بتونید  کاراکترتون رو زنده جلوه بدید . ما باید به بیننده چیزی رو نشون بدیم که وقتی فریم ها در ذهن اش ثبت میشه چیزی نزدیک به واقعیت باقی بمونه .خوب برای حل این معما چند راه وجود داره :Over lapping and follow through .(نکته :در هر حرکتی که انجام میشود قسمتهایی حرکت اصلی را انجام میدهند و قسمتهایی هم از بخشی که حرکت اصلی را انجام داده پیروی می کنند و تابع حرکت آن میشوند )

(4) 2.jpg

 

(3) 3.jpg

نکته : دوستهای خوبم از این قانون برای اینکه حرکاتمون خشک و بی روح به نظر نرسه استفاده میشه و برای حرکات مو و لباس و خیلی چیزهای دیگه استفاده میشه . من مثال های متنوعی میذارم تا بهتر متوجه بشید

oa01.gif

اینجا حرکت اصلی مون پریدن هستش و توسط پاها انجام میشه و دستها و سر از این حرکت پیروی می کنند . (اگر حرکت دست و سر رو نذاریم چه اتفاقی می افته ؟ابرو )

oa03.gif

به حرکت موها توجه کنید !

oa04.gif

اینم یه چرخش سر هست بازم به حرکت مو توجه کنید !

matt-ani.gif

حالا یه تمرین رو به شما واگذار میکنم همون توپی که جلسه اول روی قانون squash & stretch داشتیم روش کار می کردیم یادتونه ؟حالا تنش یه دامن بکنید و اون رو انیمه کنید . از انیمه کردن لذت ببرید ! با انرژی باشید تا انیمه تون خوب از آب دربیاد .زبان

 

/ 2 نظر / 13 بازدید
الهام

سلام من این درسو یه کم توش ابهام دارم. منظورتون اینه که حرکتهایی غیر از اون حرکت اصلی به کاراکتر بدیم؟مثلا موهاش و لباسش را حرکت بدیم یا حتی خود کاراکتر حرکتهای اضافی هم داشنه باشه؟مثلا در حال صحبت دستاشو تکون بده؟

الهام

سلام ممنون توضیحاتتون مثل همیشه عالی بود